tiada tajuk !


heyy >,<
entry kali sedih bagi aku . ntah laa . Allah sedang menguji hambaNya yang sorang ny . ape2 pon aku redha :)
detik ny aku sedang gdoh , berdebat , berperang dengan si dia . sakitnya menanggung semua ni . dia tak amek peduli pon pasal perasaan aku . aku menangis ke aku meraung ke , sikit pon dia tak amek peduli . yang dia tahu hanya perasaan dia , kepale otak dia yang keras macam batu uhh . kalau hentak at batu , batu yang pecah . kepale dia still elok ag . haih . dia dengan perempuan tu , dia dengan perempuan ni . siapa yang tak cemburu bile perangai dia macam uhh ? bile aku marah , dia marah aku balek . dia cakap aku bukan mak apak dia . memang aku bukan mak apak dia , tapi aku ade hak nak marah dia . punya asyik dengan perempuan sana sini , cmpai dia lupe something yang penting pasal hubungan dia dengan aku . Anniversary kami yang ke 2 tahun 3 bulan ! payah sangat ke nak egt semua uhh ? ble aku cakap aku nga update blog pasal anniversary , dia juz cakap 'owh..16 kew?' . boleh macam tuh ? sakit hati aku nie ! sebelum nie , setiap kali anniversary kteowg , dia akan call and wish at aku . semalam tade lgsg . grrrr ! dia ta pernah tahu yang aku tak kuat dengan semua ni ! aku tak kuat ble perangai dia macam ny ! aku penat nak berpura2 dekat orang lain yang aku bahagia . hakikatnya tidak ! tapi saat ni , aku tak mampu nak lepaskan dia pergi jauh2 dari hidup aku . bodoh kan aku ? dia dah buat macam2 kat aku , tapi aku still nak dia . biar lahh nak cakap ape pon , aku dah terlanjur sayang dekat dia . cmpai tak berhenti fikir kan dia setiap saat . bile dia nak sedar ? bile dia nak sayang aku macam aku sayang dia ? aku sayang kan dia . hanya dia aku punya selepas keluarga aku . Muhammad Ameerul , tolong lahh mengerti sayang ! Ya Allah , sungguh berat dugaan yang berikan kepada aku ketika ini . aku hanya mampu cakap , yang aku redha dengan segalanya Ya Allah .

salam sayang .
Halimatun Fatihah

2 comments:

Erah said...

hye.. nice blog!
come follow me and i will follow u back. =)

Cik Fatieyha said...

@eyah ayeh
hihi . thx dear :)