dear :(


heyy blogger ..
setiap kali aku update blog mesti pasal dia ! wajib , harus , sunat . sebab dia jeee topik utama dalam hidup aku . hmm . sekarang dia dah berubah sangat2 . ketara gila perubahan dia uhh . aku pon tak tahu ape masalahnya . ape masalah hubungan kteowg , ape masalah dia , ape masalah aku . sumpah aku tak tahu . yang aku tahu aku sedang cuba sebaik mungkin untuk bahagia kan dia . tapi aku tahu , aku tak boleh . tak tahu lahh kenape . aku nie cepat cgt give up .. haih , macam mane aku tak give up kalau perangai dia macam tuhh . sebelum nie perangai dia elok jee , tapi lepas kteowg break jap 2 hari then couple balek , totally dia berubah . dia dah tak kisah pasal fb aku , dia dah tak kesah relationship yang tak ade at fb uhh , dia dah tak kesah mcg ke tak dengan aku , and macam2 pasal aku dia dah tak kesah . sakitnya menanggung semua ini .

sedang menangis !
Halimatun Fatihah ..

No comments: