sayang ..

muhammad ameerul ..
aku tawu aku dah banyak sangat buat salah dekat kau sayang . terlalu banyak sangat . tapi kau still tahan dengan perangai aku , kau still terima aku sebagai kekasih kau . terima kasih untuk itu . aku hargai segala ketahanan kau untuk bertahan dengan perangai aku yang pelik dari manusia lain nie . sayang , aku tawu kau dah tak tahan dengan perangai aku nie . aku boleh nmpk dari cara kau layan aku setiap hari . nie semua kerana aku yang mulakan dulu . so padan laa muka aku . haihh . sayang . aku nak minta maaf ! aku dah byk buat kau sakit hati . aku dah kejam dengan kau . aku buat semua nie sebab aku terlalu sayangkan kau , terlalu sayangkan hubungan nie . aku tak nak kehilangan kau ! aku tak nak orang lain rampas kau dari aku ! kau milik aku untuk selamanya ! aku akan pastikan kau jadi milik aku ! sayang , aku teringin sangat nak hubungan kite nie jadi macam dulu balik . bahagia yang teramat sangat dulu , kan ? aku rinduu itu ! aku rinduu kau yang dulu ! pleaseeee bertukar lahh kepada yang dulu sayang . tapi , aku tahu itu payah . payah sangat . sebab dah mcm2 aku buat dekat kau kan ? tape lahh , aku akan berubah demi kau . demi hubungan kite . dan aku akan pastikan kau bahagia dengan aku untuk selamanya . itu janji aku sayang . kau pegang janji aku k .


sayanggggggg .
lagi sekali aku nak minta maaf untuk segalanya . aku akan berubah sayang demi kau . aku sayang kau , aku cinta kan kau sampai akhir hayat aku . dan tolong jangan tinggal kan aku . love you .



No comments: