kalau terlanjur sayang kepada seseorang , macam ini lahh jadinya :(



Dah beribu ratus kali aku di sakiti oleh dia . tapi aku masih mampu tersenyum , masih mampu menerima perbuatan dia dan menganggap ini semua ujian dari Allah untuk aku . Allah menguji aku sebab Dia tahu aku boleh menempuhinya . macam sekarang , aku senyum and gelak mcm tade ape yang jadi . haih . tapi hakikatnya , aku penat untuk pura2 depan semua orang . Aku masih boleh menerima perbuatan dia sebab aku ikhlas mencintai dia , ikhlas menyayangi dia , ikhlas memberi cinta aku kepada dia . aku terlalu sayangkan dia walaupun aku tahu cinta dia tak sehebat cinta aku kepada dia . Dia webcam dengan perempuan yang aku tak suka , tapi aku still boleh terima walaupun mula2nya aku marah . Dia kutuk aku dengan kawan2 dia , aku boleh terima dan tersenyum . hebat kan aku ? hebat ke ? Salah ke aku cemburu ? Salah ke aku terlalu ambil tahu hal dia ? Aku ingin tunjuk kepada dia yang aku sayangkan dia , aku ambil berat pasal hidup dia . Aku nak dia tahu , aku bukan aku yang dulu . Dulu aku playgirl , bila jumpa dia serta-merta semuanya berubah . Sekarang ni , aku setia dia . cinta aku , kasih aku kepada dia . Aku tak pernah curang walaupun kita orang jauh . Muar-Kuala Lumpur . Kenapa ini semua terjadi kepada aku ? Aku hanya ingin dicintai , disayangi . Aku nak semuanya dari dia . Bukan orang lain . Aku hanya perlukan dia !

*sayangggggggg . berubah lahh demi cinta kita . Aku terlalu sayangkan kau !

No comments: