hmm


heyy blogger sekalian :)
hari ni memang aku happy sebab dapat jumpa si dia . dah 2 bulan lebih kowt tak jumpa dia . excited sangat nak jumpa dia . happy tak tentu pasal hari ni . sumenye gara-gara nak jumpa dia . terima kasih Ya Allah beri aku kesempatan aku berjumpa dia walaupun hanya berapa jam . tapi kegembiraan yang Allah berikan kepada aku hanya sementara . banyak makan hati ble jumpa dia kali ni . tak tahu lahh kenapa . bile dengan aku tadi , mata dia banyak pandang perempuan lain . bukannya aku tak perasan . tapi ble aku buat bde yang same mcm dia buat , aku kena marah . haih ! 2 bde yang paling buat hati aku ni hancur , yang ptme aku tye dia mana dia punye no maxis ? dengan bangga dia jawab , tak bawak , tadi kelam kabut . yang tu aku boleh bersabar dan senyum lagi . yang kedua , ble aku check handphone dia . aku check inbox tade pape pon , juz mcg2 aku . then aku bukak save message . hmmm . ade lahh satu mcg ny , mcg no topap . dia bg topap kat perempuan uhh , siap main ayang2 lagi . hancur hati aku bce mcg uhh . Allah jelahh yang tahu mcm mane aku time tu . ape yang dia explain kat aku lain dari mcg uhh . dia cakap perempuan uhh yang bg topap kat dia , tapi mcg tuhh , lain . aku nak dia jujur dengan aku . dah banyak kali aku cakap kat dia , tolong jujur dengan aku . tapi dia ??
aku boleh time if dia jujur dengan aku walaupun ianya perit ! janji jujur . sumpah aku dah tak larat nak nangis ! tolong lahh paham aku nie !!


Lebih baik disakiti dengan kejujuran daripada dibahagiakan dengan kebohongan .

No comments: